5 prednosti razvoja Googlovih oglasov v AMPHTML v primerjavi s tradicionalnimi oglasnimi pasicami (HTML5)
Ne glede na to, ali za razvijanje oglasnih pasic uporabljate Adobe Animate ali Google Web Designer, sta za vaš uspeh ključnega pomena zmanjšanje velikosti datoteke in zagotavljanje hitrega nalaganja pasic. Konec koncev, če vaše ciljno občinstvo stran zapusti preden se naložijo oglasne pasice, je vaš trud zaman. Pri ustvarjanju tradicionalnih oglasov HTML5 lahko ustvarjene velike datoteke JavaScript povzročijo slabo delovanje pasic na spletnih mestih in negativno vplivajo na stopnje konverzije. Torej, kako lahko poskrbite, da bodo vaše pasice delovale bolje? Enostavno. Pri kreiranju porabite oblikoGoogle AMPHTML.
Kaj so Googlovi oglasi AMPHTML?
Če na hitro povzamemo, Google je oktobra 2015 napovedal projekt AMP z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani na mobilnih napravah. Kmalu zatem se je Google začel osredotočati na oglaševanje s pasicami in izboljšanje učinkovitosti oglasov na straneh AMP (Accelerated Mobile Pages). S tem premikom so se rodili oglasi AMPHTML s poudarkom na hitrosti in »lahkotnosi«. Oglasi AMPHTML lahko to dosežejo, ker ne izvajajo nepotrebnega JavaScripta, ki lahko močno prispeva k počasnemu nalaganju oglasnih pasic. Namesto tega uporabljajo samo posebne elemente, vgrajene v JavaScript, da zagotovijo kakovostno delovanje pasic.
Katere so torej ključne prednosti uporabe AMPHTML oblike?
1. Hitrost
Kot smo že omenili, je hitrost ključna sestavina uspeha oglasov AMPHTML. Namesto zakasnjenih časov nalaganja, ki jih včasih opazimo pri tradicionalnem razvoju pasic, si predstavljajte, da bi se vaši oglasi naložili tik preden jih gledalec vidi, s čimer bi izboljšali vidnost vaše marketinške akcije. Sliši se lepo, kajne? Oglasi AMPHTML delujejo točno tako.
2. Validacija
Postopek preverjanja, skozi katerega gredo oglasi AMPHTML, zagotavlja dodatno varnostno mrežo, ki preprečuje, da bi se neželena zlonamerna koda zapletla v vaše datoteke pasic. Tradicionalne pasice HTML5 nimajo enakega postopka preverjanja, ki zagotavlja varne oglaševalske akcije na vseh spletnih mestih. Validator AMP je dostopen tukaj.
3. Stopnja konverzije
Stopnje konverzije trpijo, ko razvijete oglasne pasice, ki niso prikazane uporabnikom zaradi zamud pri nalaganju. Oglasi AMPHTML lahko povečajo vključenost uporabnikov zaradi izboljšane učinkovitosti v primerjavi s tradicionalnimi pasicami.
4. Povečana vidnost
Z naraščajočim številom strani AMP, ki se prikazujejo v Googlovih rezultatih iskanja, postaja zagotavljanje vidnosti vaših oglasov vse večji izziv. Oglase AMPHTML je mogoče prikazati tako na straneh HTML, ki niso AMP, kot na straneh AMP, kar poveča vašo možnost, da jih vidi vaša ciljna publika. Po drugi strani pa tradicionalni oglasi s pasicami ne prestanejo postopka preverjanja za prikaz na obeh, kar ahko zmanjša doseg vaše kampanje.
5. Velikost datoteke
Drug izziv, na katerega lahko naletite pri razvoju tradicionalnih oglasnih pasic HTML5 in njihovem uvajanju prek upravitelja oglasnih pasic, je ohranjanje velikosti paketa pod omejitvami in podaljšanje časa nalaganja. Taproblem se pojavi zaradi »napihnjenih« datotek JavaScript, ki jih ustvari izbrana možnost.
Ker oglasi AMPHTML ne dovoljujejo dodatnih, nepotrebnih datotek JavaScript, skupni paketi ostanejo »lahki«in vam v zameno omogočajo, da ostanete pod omejitvami velikosti datoteke Campaign Manager (večinoma 150 kB v Google okolju) in zagotovite izboljšane rezultate oglaševalske akcije.
Kaj lahko pričakujemo v prihodnosti?
Z rastjo AMP strani, večina priljubljenih razvojnih orodij zdaj vključuje možnost razvijanja oglasov AMPHTML v svoji programski opremi. Podjetja, kot sta Adobe in Google, trenutno ponujata možnost razvijanja oglasov v tem novem oglaševalskem načinu, ki bo nekega dne morda standard pri ustvarjanju spletnih pasic.
Iščete učinkovito Google oglaševanje?