Blagovnim znamkam vdihnemo življenje
1051
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-1051,theme-pitchwp,select-core-1.6.1,woocommerce-no-js,translatepress-sl_SI,pitch-theme-ver-3.8,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,grid_1300,vertical_menu_with_scroll,woocommerce_installed,blog_installed,columns-4,type1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.11.0,vc_responsive
Naslovna slika

Blagovnim znamkam vdihnemo življenje

Prepogosto sta poslovna strategija in strategija blagovne znamke neusklajeni. Združujemo jih za doseganje vaših poslovnih ciljev.
1
Prvi korak

Analiza trenutnega stanja

S celovitim pregledom blagovne znamke vam pomagamo razumeti poslovne izzive s katerimi se soočate, tako da lahko za vas sooblikujemo učinkovito strategijo.

 

Preden lahko oblikujemo močno in učinkovito blagovno znamko moramo spoznati vaše občinstvo. Z raziskavami in intervjuji z dejanskimi strankami bomo raziskali vaše občinstvo in ustvarili osebnosti kupcev, ki bodo opredelile njihovo ozadje, cilje in izzive ter definirali kako vaše podjetje rešuje njihove “boleče točke”.

 

Na koncu bomo podrobno razčlenili vašo blagovno znamko. Pregled in analiza konkurence ter tržno pozicioniranje pa nam razkriva kje so vaše priložnosti, prednosti, slabosti in nevarnosti.

 

Faza analize vključuje:

  • analizo trenutnega stanja,
  • raziskovanje ciljne skupine občinstva,
  • pregled in analizo konkurence,
  • poglobljene intervjuje,
  • fokusne skupine, anketiranje in
  • izdelavo poročila za pripravo učinkovite strategije.
2
Drugi korak

Strategija blagovne znamke

Vaš uspeh temelji na močni blagovni znamki, ki odmeva med vašimi strankami in občinstvom. Preprosto povedano, gradnja vaše blagovne znamke gradi vaše podjetje.

 

Potrebujete strategijo blagovne znamke, ki to počne. Z upoštevanjem vseh prejetih informacij v fazi analize, bomo razvili in postavili močne temelje za vašo blagovno znamko.

 

Pozicioniranje je srce vaše poslovne strategije. Zaradi tega ste edinstveni na trgu.

 

S poglobljenim pregledom elementov strategije blagovne znamke ustvarimo kombinacijo lastnosti, vrednosti, poslanstva, zgodbe blagovne znamke, ključnih sporočil, ki je zasnovana samo za vašo blagovno znamko.

 

V fazi priprave strategije tako določimo:

  • “brief” za snovanje identitete blagovne znamke,
  • modele aplikacije in uporabe blagovne znamke in
  • terminski plan za izpeljavo projekta.
3
Tretji korak

Identiteta blagovne znamke

Identiteta blagovne znamke bi morala delati za vaše podjetje in ne proti njemu. Identiteta blagovne znamke je več kot le logotip. Gre za vsak stik z znamko, ki ga doživijo vaše stranke, ne glede na to, kje v prodajnem ciklu se nahajajo. Prav tako je obljuba in poslanstvo, ki mora živeti skozi vse zaposlene.

 

Razvoj identitete blagovne znamke je odvisen od močne strateške osnove, ki je pogoj za oblikovalske odločitve. Začeli bomo z metodo “mood board” s pomočjo katere bomo oblikovali koncepte identitete, slogan, glas in ton, izbrali primerne pisave in zastopane barve vaše znamke.

 

Faza ustvarjanja identitete blagovne znamke vključuje:

  • oblikovanje zasnove blagovne znamke,
  • oblikovanje persone blagovne znamke,
  • določitev tona in glasa blagovne znamke,
  • ustvarjanja sporočilnosti blagovne znamke,
  • razvoj logotipa in smernic za celostno grafično identiteto blagovne znamke.
4
Četrti korak

Implementacija

Zagon nove identitete zahteva časovno načrtovanje s katerim se zagotavlja, da prehod poteka v celoti in brez težav.

 

V fazi implementacije tako poskrbimo za:

  • načrtovanje aktivnosti,
  • implementacijo strategije blagovne znamke,
  • oglaševalske akcije,
  • razvoj in upravljanje kampanj,
  • optimizacijo iskalnikov (SEO in SEM),
  • “copywriting” in “content creation”,
  • strategijo socialnih medijev in
  • stalno podporo vseh procesov.