Spletna stran danes večinoma predstavlja prvi stik z vašimi potencialnimi strankami. Poskrbite za dober prvi vtis, ki ga prinese ustrezna tehnična in vsebinska zasnova spletnega mesta.
Z analizo obstoječe strani, ustrezno grafično podobo ter skrbno načrtovano uporabniško izkušnjo vam lahko ponudimo moderno in funkcionalno spletno stran, ki bo služila zastavljenemu cilju.
Spetno nakupovanje je vedno bolj priljubljen kanal za ponujanje storitev in produktov, vendar hkrati prinaša nove izzive, ki zahtevajo iznajdljive in ustrezne pristope. Izbira ustrezne platforme, načrtovanje in optimizacija uporabniške izkušnje (UX) ter učinovita strategija SEO so le nekatere e-commerce rešitve s pomočjo katerih vam zagotavljamo uspešen spletni nastop in prodajo.
Pri optimizaciji spletnih strani ali angleško SEO (search engine optimization) poskrbimo, da je spletna stran kar se da optimizirana za spletne brskalnike. Z ustrezno on-site in off-site optimizacijo poskrbimo za višje rangiranje spletne strani v iskalnikih ter omogočimo povečan obisk.
On-site optimizacija je proces pri katerem optimiziramo elemente spletnega mesta (meta podatki, ključne besede, vsebina). Poleg višjega rangiranja, on-site optimizacija pripomore tudi k jasnejši razlagi spletnega mesta – ali ustreza iskalni poizvedbi uporabnika.
Off-site optimizacija pa vključuje vse dejavnosti izven spletnega mesta, ki pripomorejo k večji prepoznavnosti, ustreznosti, zanesljivosti in varnosti optimizirane strani. To lahko dosežemo s kreiranjem različnih povezav ostalih spletnih virov (socialna omrežja, blogi, spletna mesta,..) na izbrano spletno stran.
Google Ads oglaševanje je eden najučinkovitejših načinov pridobivanja prometa (angl. traffic) na vašem spletnem mestu. Primerno je tako za podjetja, ki se ukvarjajo s spletno prodajo kot tudi za podjetja, ki želijo povečati število obiskov spletnega mesta in ponuditi relevantne informacije ključnim ciljnim skupinam.
Za izvedbo dobre oglaševalske strategije moramo določiti cilje, ki jih želimo doseči. Google Ads nam omogoča izvedbo različnih tipov kampanj, s pomočjo katerih lahko targetiramo naše kupce v različnih nakupnih korakih – vse od pridobivanja novih kontaktov (search) pa do ponovnega targetiranja obstoječih kupcev (remarketing).
Poleg tega pa omogoča tudi prikazovanje oglasov na različnih spletnih mestih (Youtube, Gmail, Discovery), s čimer poskrbimo za t.i. multichannel marketing in večji doseg kampanje.
Socialna omrežja so danes odlično orodje za vzpostavitev pristnega stika z vašimi kupci, sledilci kot tudi s potencialnimi strankami. Močne blagovne znamke s pomočjo tovrstnih omrežij gradijo skupnosti, ki imajo ogromen pomen pri komunikaciji kot tudi pri sami prodaji izdelkov in storitev. Pri upravljanju socialnih omrežij pa je pomembno, da je komunikacija strukturirana, dosledna ter ciljno usmerjena.
Facebook oglaševanje se v osnovi razlikuje od Google Ads oglaševanja, saj gre za socialno omrežje – torej platformo, kjer je provtni cilj uporabnikov stik z ostalimi posamezniki (virtualno druženje) in ne iskalno orodje (spletni brskalniki). Oglasi se torej ne prikazujejo glede na ključne iskalne besede, temveč je mogoče uporabnike targetirati na nekoliko drugačen način (demografske lastnosti, interesi, aktivnost na omrežju,..).
Pri spletnem mestu je ključnega pomena funkcionalnost ter uporabnost. S pomočjo različnih analiz uporabniške izkušnje (eye tracking, panelna analiza, testiranje) ugotovimo stopnjo funkcionalnosti vašega spletnega mesta, postopkov ali ostalih digitalnih vsebin.
Na podlagi pridobljenih informacij načrtujemo “user journey” in različne rešitve s katerimi bo vaša spletna stran resnično služila svojemu namenu.
“Ignoring digital marketing is like representing your business without any audience.”