Performance marketing
52578
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-52578,select-core-1.6.1,translatepress-sl_SI,pitch-theme-ver-3.8,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,grid_1300,vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.11.0,vc_responsive
Naslovna slika

Performance marketing

Kaj pravzaprav je Performance marketing?

Performance marketing se nanaša na t.i. “on-line” marketinške aktivnosti na različnih platformah, kjer naročnik plača glede na uspešnost aktivnosti (npr. število konverzij, prikazov, novi t.i. “lead-i”, kliki, …).

Brand marketing vs Performance marketing?

Trženje blagovne znamke (ang. brand marketing) je namenjeno dvigu prepoznavnosti blagovne znamke, ustvarjanju dodane vrednosti ter grajenju dolgoročnih odnosov z našimi kupci. Pri tem pa ne prihaja do direktne prodaje izdelkov ali storitev. Vseeno pa se nam poraja vprašanje, ali lahko brand marketing izvajamo z misijo performance marketinga? Seveda.

Kako Performance marketing deluje v praksi?

Naročnik preko agencije objavi svoje oglase na izbranih platformah, strošek kampanje ali aktivnosti pa je odvisno od uspešnosti oglasa. Pri tem lahko spremljamo različne kazalnike uspešnosti:

  • Cost per Click (CPC); naročnik plača glede na število klikov na njihov oglas. Primerna strategija za povečanje obiskanosti spletnega mesta.
  • Cost per Mille (CPM); naročnik plača glede na vsakih tisoč ogledov –  torej če si vaš oglas ogleda 25.000 ljudi, plačate 25-kratnik osnove, ki je bila določena.
  • Cost per Sale (CPS); naročnik plača samo, ko pride do konverzije (prodaje). Pogosto uporabljena strategija za t.i. “affiliate marketing” prodajo.
  • Cost per Lead (CPL); naročnik podobno kot pri strategiji CPS, plača takrat, ko je dosežena določena akcija s strani potencialnega kupca (npr. prijava na e-novice, spletni seminar, prenos brezplačnega gradiva, …).
  • Cost per Acquisition (CPA); podobna strategija kot CPL, vendar bolj splošna. Pri tej strategiji naročnik plača, ko potencialni kupec opravi določeno dejanje (prodaja, podajanje kontaktnih podatkov, obisk spletnega mesta, …).