Snapchat oglaševanje
54025
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-54025,select-core-1.6.1,translatepress-sl_SI,pitch-theme-ver-3.8,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,grid_1300,vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.11.0,vc_responsive
Naslovna slika

Snapchat oglaševanje

Kako izrabiti “najbolj uporabljeno kamero” na svetu?

Snapchat je dobesedno najbolj uporabljena kamera na svetu. To pomeni, da se znotraj aplikacije Snapchat za vizualno komunikacijo v povprečju posname več fotografij kot na vseh drugih kamerah pametnih telefonov skupaj. V povprečju je na Snapchatu vsak dan aktivnih 218 milijonov uporabnikov. Prav ste prebrali, 218.000.000 ljudi uporablja Snapchat vsak dan.

Kdo so ti skrivnostni uporabniki?

Snapchat je prevladujoč igralec v starostni skupini 13-34, kjer dosegajo 75 % uporabnikov. Če ta starostni razpon zožite samo na generacijo Z, Snapchat doseže 90 % populacije starih med 13 in 24 let.

Rezultat? Edinstveno in neponovljivo občinstvo.

Populacije uporabnikov, ki spadajo v generacijo Z ali celo v generacijo Alfa, so težko dosegljive. Večinoma jih lahko dosežemo na novejših platformah kot sta Snapchat ali TikTok. Glede na dejstvo, da je TikTok oglaševanje za slovenski trg trenutno še onemogočeno, Snapchat ponuja odlično alternativo.